Παρέμβαση σε μαθητές και μαθήτριες του 11ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου για τη διαχείριση του άγχους κατά την περίοδο προετοιμασίας για τις πανελλαδικές εξετάσεις

Screenshot

Το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου πραγματοποιεί δράσεις επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, ευαισθητοποίησης των γονέων, και ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας με το 11o Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.

Την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε παρέμβαση στο σύνολο των μαθητών/τριών της Γ’ τάξης με θέμα Διαχείριση Άγχους και Εξετάσεις: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Προετοιμασίας.

Κατά τη διάρκεια της παρέμβασης παρουσιάστηκε ένα πρακτικό εγχειρίδιο που δημιουργήθηκε από την επιστημονική ομάδα του Εργαστηρίου με τίτλο “Σύντομος Οδηγός Προετοιμασίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις” το οποίο απευθύνεται στους μαθητές/τριες της Β’ θμιας Εκπαίδευσης.

Το εγχειρίδιο περιλαμβάνει στρατηγικές, πρακτικές συμβουλές και εργαλεία με τις ακόλουθες θεματικές:
*Στρατηγικές για αποτελεσματική μελέτη
*Συμβουλές για την ημέρα των εξετάσεων
*Αποτοξίνωση από τα κοινωνικά δίκτυα
*Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
*Καθορισμός προτεραιοτήτων
*Στοχοθεσία
*Τεχνικές διαχείρισης άγχους
*Ενδυνάμωση της θετικής σκέψης
*Τεχνικές ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης

Την παρέμβαση πραγματοποίησε η επιστημονική συνεργάτιδα του Εργαστηρίου LaHeRS, κοινωνική λειτουργός, MPH, και διδάκτωρ του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Κρήτης, κ. Άννα Μανιδάκη.

Ευχαριστούμε θερμά τον Διευθυντή Εμμανουήλ Θεοδωρομανωλάκη και το Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών για την άψογη συνεργασία.