Στις 29, 30 και 31 Μαρτίου 2024, στο ξενοδοχείο Galaxy στο Ηράκλειο Κρήτης, θα διεξαχθεί το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα «Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: οικογένεια- σχολείο – ενηλικίωση – κοινότητα». Το συνέδριο έρχεται σε συνέχεια της επιτυχημένης υλοποίησης της διαδικτυακής διημερίδας με θέμα «Μαθησιακές Δυσκολίες: Σχολείο – Οικογένεια- Κοινότητα» και έχει διασφαλίσει τη συμμετοχή έμπειρων επιστημόνων διαφόρων ειδικοτήτων.
Σκοπός του συνεδρίου είναι να υπογραμμίσει την ξεχωριστή σημασία που έχει η διεπιστημονική συνεργασία μεταξύ των ειδικοτήτων στην έγκυρη ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, καθώς και στον σχεδιασμό στοχευμένων ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων σε ολόκληρη την οικογένεια. Φιλοδοξούμε να μεταδώσουμε το μήνυμα ότι η έγκαιρη ανίχνευση από διεπιστημονική ομάδα σε συνδυασμό με στοχευμένη παρέμβαση σε ολόκληρη την οικογένεια μπορεί να κάνει την διαφορά στην ζωή των ατόμων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες τόσο όσον αφορά στις εκπαιδευτικές επιδόσεις όσο και στην κοινωνικοσυναισθηματική τους ανάπτυξη. Το συνέδριο προσφέρει τη δυνατότητα σε έμπειρους και νέους ερευνητές και επαγγελματίες να παρουσιάσουν τις θέσεις και έρευνά τους πάνω σε επίκαιρα ζητήματα στην Ειδική και Γενική Εκπαίδευση.
Το συνέδριο πρόκειται να φιλοξενήσει:
- Προφορικές ανακοινώσεις
- Αναρτημένες ηλεκτρονικές ανακοινώσεις (e-poster)
- Εργαστήρια (Workshops)
- Ειδική Συνεδρία Νέων Επιστημόνων
- Θα δημοσιευτούν πρακτικά του συνεδρίου
ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
Εργαστήριο Υγείας & Οδικής Ασφάλειας (LaHeRS) Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας ανήκει στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου. Το Εργαστήριο LaHeRS στοχεύει στην προαγωγή της υγείας, της ψυχικής υγείας και της ευημερίας των ατόμων και των κοινοτήτων, μέσω της εκπαίδευσης, της έρευνας, της παροχής υπηρεσιών ψυχοκοινωνικής φροντίδας, και της συμμετοχής στη χάραξη πολιτικής. Στο πλαίσιο των στόχων του εργαστηρίου λειτουργεί εδώ και τέσσερα χρόνια η Κινητή Μονάδα του Προγράμματος “Εξατομικευμένη Ψυχοκοινωνική Παρέμβαση και Συμβουλευτική για τις Μαθησιακές Δυσκολίες και τη ΔΕΠ-Υ”, η οποία έχει προσφέρει πολύπλευρα τους μαθητές και τις οικογένειες σε απομακρυσμένες περιοχές της Κρήτης.
Ινστιτούτο Μελετών & Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (ΙΜΕΓΕΕ)
Το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, επιστημονικός φορέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής, έχει ως έναν από τους βασικούς σκοπούς του την ερευνητική, αναπτυξιακή και εκπαιδευτική δραστηριότητα καθώς και την αξιοποίηση αποτελεσμάτων Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης και μεθόδων, εργαλείων και τεχνικών σε θέματα Eιδικής Aγωγής και Eκπαίδευσης.
Επιστημονική Επιτροπή
- Αναστασάκη Μαρια, ψυχίατρος, Επιστημονική Συνεργάτιδα ΚΕΣΥΨΥ ΕΛΜΕΠΑ
- Αντωνίου Σταμάτιος Αλέξανδρος, Καθηγητής Ψυχολογίας ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ, Δ/ντής ΠΜΣ “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση”, Δ/ντής Εργαστηρίου Κοινωνικής και Οργανωσιακής Ψυχολογίας, Εθνικός Συντονιστής ΥΠΑΙΘΑ στο European Agency for Special Needs and Inclusive Education.
- Ασημόπουλος Χαρίσιος, Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
- Βασιλείου Ηλίας, Μεταδιδακτορικός ερευνητής Γλωσσολογίας, Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), Συνεργαζόμενος καθηγητής ΠΜΣ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.
- Βενιανάκη Αικατερίνη, MSC, PhD, Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης και Τμήματος Ψυχολογίας. Μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης
- Δρίτσας Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Πανεπιστήμιο Πατρών.
- Καλαϊτζάκη Αργυρούλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
- Κούτρα Αικατερίνη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης.
- Μαράκη Π. Ελένη, MSc, PhD, Επιστήμες Αγωγής, Πρόεδρος Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος.
- Μουδάτσου Μαρία, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Μαρκάκης Γεώργιος, Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Μαρτινάκη Σοφία, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.
- Ματσόπουλος Αναστάσιος, Αναπληρωτής Καθηγητής Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης.
- Μουζάκη Αγγελική, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης.
- Μπάστα Μαρία, Καθηγήτρια Ψυχιατρικής, Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Κρήτης, Δ/ντρια Παιδοψυχιατρικής Κλινικής ΠΑΓΝΗ.
- Μπάστας Χαράλαμπος, Ψυχίατρος, Επιστημονικός συνεργάτης Μονάδας “Ειρήνης και Φιλίας” για την Εγκαιρη Παρέμβαση στην Ψύχωση, Μονάδα Ηρακλείου Κρήτης
- Μπιτσάκος Νικόλαος, Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής, Μεταδιδακτορικός Ερευνητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης.
- Παπαδακάκη Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, Δ/ντρια Εργαστηρίου LaHeRS, Επιστημονικά Υπεύθυνη Κινητής Μονάδας Μαθησιακών Δυσκολιών ΕΛΜΕΠΑ.
- Πάρλαλης Σταύρος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας και Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Frederick.
- Πασιαλή Χριστίνα, RN, BBA, PGDip (Ed), MSc, MSHCM, PhD Καθηγήτρια Νοσηλευτικής, Οικονομολόγος της Υγείας.
- Πολυχρόνη Φωτεινή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Ψυχολογίας Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ).
- Ρεσβάνη Εφη, παιδοψυχίατρος, MSc ”Προαγωγή ψυχικής υγείας και πρόληψη ψυχιατρικών διαταραχών”, Επιστημονική Συνεργάτιδα LaHeRS, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Ρούση Χριστίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
- Σπανάκη Ειρήνη,PhD Ειδική Αγωγή, ΕΔΙΠ, Σχολή θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης
- Σταμπολτζή Αγλαϊα-Λία, εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, PhD στην Ειδική Παιδαγωγική και Ψυχολογία, Επιστημονική Συνεργάτιδα ΑΣΠΑΙΤΕ, New York College και Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
- Συριοπούλου-Δελλή Χριστίνα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Δ/ντρια ΠΜΣ “Επιστήμες της Αγωγής, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή”.
- Φαρμακοπούλου Ιγνατία, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Πανεπιστήμιο Πατρών.
- Χλιαουτάκης Ιωάννης, Ομότιμος Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
Οργανωτική Επιτροπή
- Βαγιωνάκη Κυριακή, Κοινωνική Λειτουργός, MSc, Συνεργάτιδα LaHeRS, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Βασιλάκη Ευμορφία, Κοινωνική Λειτουργός, MSc, Συνεργάτιδα LaHeRS, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Γκιώσης Ιωάννης, Ειδικός Παιδαγωγός, MSc, Συνεργάτης LaHeRS, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Δημητράκη Μεταξία, MSc κοινωνική λειτουργός, Συνεργάτιδα LaHeRS, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Ευθυμίου Παρασκευή, Κοινωνική Λειτουργός, MSc, Συνεργάτιδα LaHeRS, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Καλλιγιανάκη Στέλλα, ΜSc, MEd Ειδική Παιδαγωγός
- Καραλή Αγλαϊα, Ψυχολόγος, Αναπλ. Προϊσταμένη Τμήματος Περίθαλψης και Κοινωνικής Μέριμνας, Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Κουμαρέλα Χριστίνα, Ψυχολόγος, Συνεργάτιδα LaHeRS, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Κουνάλη Βασιλική, Ψυχολόγος, MSc, Υποψ. Διδάκτωρ, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Λιόλιου Σταυρούλα, Ψυχολόγος, MSc, Υποψ. Διδάκτωρ, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Μαυρίδου Σάρρα-Γεωργία, κοινωνική λειτουργός, Συνεργάτιδα LaHeRS, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Μιγαδάκης Ιωάννης, ΜEd Ειδικός Παιδαγωγός – Μαθηματικός, Συμβουλευτικός Σταθμός ΕΛΜΕΠΑ
- Μπουλμέτη Γεωργία, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ 30 Κοινωνικών Λειτουργών, κοινωνική λειτουργός, κοινωνική ανθρωπολόγος, MSc Επιστήμες Αγωγής, αιρετή ΚΥΣΕΕΠ, πρόεδρος Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού συμβουλίου ΣΚΛΕ ΝΠΔΔ, ιδρυτικό μέλος Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
- Νικολοπούλου Βάσια, Εργοθεραπεύτρια και Ειδική Παιδαγωγός – Φιλόλογος Πανεπιστημίου Αθηνών.
- Πεδιώτη Νεκταρία, SW, MSc, MSc, Υποψ. Διδάκτωρ, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Πιτσικάκη Σοφία, Κοινωνική λειτουργός, MSc, Συνεργάτιδα LaHeRS, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Σπυριδάκη Αλεξάνδρα, Εκπαιδευτικός-Ψυχολόγος, MSc, Συμβουλευτικός Σταθμός, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
- Τορράκη Μαρίνα, Κοινωνική λειτουργός, MSc, Αν. Προϊσταμένη, Κοινωνική Υπηρεσία ΠΑΓΝΗ, Συνεργάτιδα Εργαστηρίου LaHeRS, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
- Τραγάκη Ευγενία, Ψυχολόγος ΥΠΑΙΘ, MΕd Educational Psychology, MSc Σχολικής Ψυχολογίας, 1ο ΚΕΔΑΣΥ Α΄ Αθήνας.
- Τσαρουχάς Νεκτάριος-Θεοχάρης, Ψυχολόγος-Κοινωνικός Λειτουργός υποψ. Διδάκτωρ Τμήματος Ψυχολογίας Ε.Κ.Π.Α B.Sc., Pg. Cert., Pg. Dip., H.N.D., M.Ed., M.Sc., Ph.D.c.
- Τσιακπίνη Λαμπριάνα, Λογοπεδικός-Ειδική παιδαγωγός, ΕΕΠ ΥΠΑΙΘ, Μ.Α. ΚΕΔΑΣΥ Έβρου.
- Χατζηδρόσου Δέσποινα, Κοινωνική λειτουργός – Εκπαιδεύτρια Ενηλικών Μ.Εd., Πρόεδρος ΣΕΕΠΕΑ Αττικής.
- Χριστοφορίδη Ειρήνη, MSc, PhD Τμήμα Γεωπονίας, Συνεργάτιδα LaHeRS, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
Το συνέδριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς, νοσηλευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό, εργοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές, ιατρούς σχετικών ειδικοτήτων όπως παιδοψυχιάτρους και παιδονευρολόγους καθώς και ερευνητές και φοιτητές των αντίστοιχων γνωστικών πεδίων. Το παρόν συνέδριο επιδιώκει να παρουσιάσει ένα μοντέλο διεπιστημονικής συνεργασίας όλως των εμπλεκόμενων ειδικοτήτων και να συζητήσει τις νέες εξελίξεις στο χώρο της ειδικής αγωγής και των μαθησιακών δυσκολιών, να παρουσιάσει καινοτόμες μεθόδους εξ’ αποστάσεως στήριξης των οικογενειών, σύγχρονα εργαλεία και καλές πρακτικές από το χώρο της τυπικής, μη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης. Το συνέδριο θα έρθει επίσης να συζητήσει τις νέες προοπτικές που ανοίγονται για την στήριξη των υφιστάμενων εκπαιδευτικών δομών καθώς και τη διασύνδεση μεταξύ των υπηρεσιών και φορέων που εξυπηρετούν τους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας. Επίσης, φιλοδοξεί να συμβάλει στη διατύπωση επίκαιρων προτάσεων για τις ανάγκες ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού σε θέματα έγκαιρης και έγκυρης διάγνωσης των μαθησιακών δυσκολιών και της στοχευμένης ψυχοκοινωνικής στήριξης των οικογενειών αυτών των μαθητών σε απομακρυσμένες περιοχές με τη βοήθεια σύγχρονων τεχνολογιών.
Το συνέδριο έχει διασφαλίσει τη συμμετοχή έμπειρων προσώπων από διάφορους τομείς της εκπαίδευσης, των ανθρωπιστικών επιστημών και των επαγγελμάτων υγείας, οι οποίοι θα συζητήσουν τα νέα δεδομένα υπό το πρίσμα της ειδικότητας τους.
ΦΑΙΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Παιδαγωγικής των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες,
Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΥΖΑΚΗ
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Κρήτης
ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τμήμα Ψυχολογίας
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ-ΔΕΛΛΗ
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Διευθύντρια ΠΜΣ
στις «Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή»
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Καθηγητής Ψυχολογίας ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ, Δ/ντής ΠΜΣ “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση”, Δ/ντής Εργαστηρίου Κοινωνικής και Οργανωσιακής Ψυχολογίας.
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΟΥΤΡΑ
Επίκουρη Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας
Τμήμα Ψυχολογίας
Πανεπιστήμιο Κρήτης
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΑΚΗ
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ)
Επιστημονικά Υπεύθυνη
Κινητής Μονάδας Μαθησιακών Δυσκολιών ΕΛΜΕΠΑ
ΗΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μεταδιδακτορικός ερευνητής Γλωσσολογίας, Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ
Επίκουρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ- ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ – ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
- ΕΡΕΥΝΑ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
- ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ
- ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ & ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
- ΔΙΑΓΝΩΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
- ΠΡΟΛΗΨΗ & ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
- ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ & ΗΓΕΣΙΑ
- ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
- ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
- ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΕΦΗΒΩΝ & ΝΕΩΝ
- ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ*
________________________
Η Επιστημονική Επιτροπή του Πανελληνίου Συνεδρίου καλεί φοιτητές/φοιτήτριες, υπ. διδάκτορες και νέους/νέες διδάκτορες να συμμετάσχουν στην Ειδική Συνεδρία Νέων Επιστημόνων υποβάλλοντας περίληψη και πλήρες άρθρο με υλικό από διπλωματικές ή διδακτορικές διατριβές ή άλλες ερευνητικές προσπάθειες. Τα τρία (3) καλύτερα άρθρα που θα υποβληθούν στην ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ πρόκειται να λάβουν τιμητική βράβευση από την Επιστημονική Επιτροπή του Συνεδρίου.
Η συμμετοχή στις Ειδικές Συνεδρίες Νέων Επιστημόνων προϋποθέτει:
- την υποβολή περίληψης, στη βάση των προδιαγραφών του συνεδρίου.
- τη μη υπέρβαση του ηλικιακού ορίου των 35 ετών (μέγιστο έτος γέννησης: 1988) του ατόμου που υποβάλει με την ιδιότητα του νέου επιστήμονα.
- να είναι πρώτο το όνομα του νέου επιστήμονα στη συγγραφική ομάδα
- την υποβολή πλήρους άρθρου, στη βάση των προδιαγραφών του συνεδρίου.
- την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης πλήρωσης των προϋποθέσεων συμμετοχής στην Ειδική Συνεδρία Νέων Επιστημόνων (δηλώνω υπεύθυνα οτι δεν υπερβαίνω το ηλικιακό όριο των 35 ετών, έχω υποβάλει μόνο μια περίληψη και θα καταθέσω πλήρες άρθρο.
Στην περίπτωση της μη πλήρωσης τουλάχιστον μιας από τις προϋποθέσεις συμμετοχής στην Ειδική Συνεδρία Νέων Επιστημόνων, η υποβληθείσα περίληψη θα τεθεί προς αξιολόγηση για ενσωμάτωση σε άλλη Συνεδρία.
Επισημαίνεται ότι η δυνατότητα συμμετοχής στις Ειδικές Συνεδρίες Νέων Επιστημόνων παρέχεται για ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ανά συμμετέχοντα / συμμετέχουσα.
Προδιαγραφές εργασιών
Η περίληψη κάθε τύπου εργασίας θα πρέπει να έχει την ακόλουθη δομή περιεχομένου:
- Εισαγωγή / Σκοπός
- Μεθοδολογία
- Αποτελέσματα
- Βασικά Συμπεράσματα
- Πιθανή εφαρμογή των αποτελεσμάτων στην καθ’ ημέρα πράξη
Η κάθε εργασία περιλαμβάνει τον τίτλο και την περίληψη του άρθρου καθώς και λέξεις-κλειδιά. Το εύρος της περίληψης ορίζεται από 250 έως 350 λέξεις. Ο αριθμός των λέξεων-κλειδιά ορίζεται από 3 έως 6. Η μορφοποίηση των περιθωρίων των σελίδων ορίζεται να είναι η κανονική (επάνω: 2,54 εκ., κάτω: 2,54 εκ., αριστερά: 1,91 εκ, δεξιά: 1,91 εκ.). Η γραμματοσειρά της περίληψης ορίζεται να είναι η Tahoma, με μέγεθος 10 στιγμών και με διάστιχο 1 γραμμής (μονό). Εξαιρείται ο τίτλος του άρθρου ο οποίος ορίζεται να έχει γραμματοσειρά μεγέθους 11 στιγμών και έντονη γραφή (bold). Η στοίχιση του κειμένου είναι πλήρης (justified). Εξαιρείται ο τίτλος του άρθρου του οποίου η στοίχιση είναι κέντρο (center).
Τα ονοματεπώνυμα καθώς και οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις που καταχωρούνται στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση των στόχων του. Η Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου ως υπεύθυνη επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων τα οποία συλλέγονται ακολουθεί το Γενικό Κανονισμό Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων (GDPR).
Η υποβολή του πλήρους κειμένου της εργασίας είναι προαιρετική και απαιτείται μόνο για τη συμπερίληψη στα πρακτικά του Συνεδρίου.
- Δεκτές γίνονται πρωτότυπες επιστημονικές εργασίες. Επισημαίνεται ότι ο / η κάθε σύνεδρος δικαιούται να πραγματοποιήσει μέχρι και 2 εισηγήσεις.
- Η πρώτη σελίδα περιλαμβάνει την περίληψη του άρθρου καθώς και λέξεις-κλειδιά. Το εύρος της περίληψης ορίζεται έως 350 λέξεις. Ο αριθμός των λέξεων-κλειδιά ορίζεται από 3 έως 6.
- Οι υπόλοιπες σελίδες περιλαμβάνουν το κυρίως κείμενο και τη λίστα των αναφορών. Το εύρος του κυρίως κειμένου (του συνολικού κειμένου εξαιρουμένων της περίληψης και της λίστας αναφορών) ορίζεται από 2.500 έως 4.000 λέξεις. Η έκταση του συνολικού κειμένου ορίζεται στις 10 σελίδες κατά μέγιστο.
- Οι ενότητες και οι υποενότητες των κειμένων είναι αριθμημένες.
- Οι υποσημειώσεις περιορίζονται στις απολύτως απαραίτητες, είναι αριθμημένες και τοποθετούνται εντός του κειμένου, στην οικεία σελίδα.
- Οι πίνακες, τα διαγράμματα, οι χάρτες και οι εικόνες τοποθετούνται, με αύξουσα αρίθμηση, τίτλο και πηγές, εντός του κειμένου.
- Η αρίθμηση (όπου απαιτείται) είναι αραβικής μορφής (1, 2, 3, … / 1.1., 1.2., 1.3, …).
- Οι αναφορές παρατίθενται σε συνοπτική μορφή στο κυρίως κείμενο ως εξής: επώνυμα συγγραφέων (στην πρωτότυπη γλώσσα), έτος δημοσίευσης και αριθμός σελίδας (εφόσον χρειάζεται). Ο αριθμός σελίδας παρατίθεται εφόσον το σημείο του κειμένου έχει παρθεί αυτολεξεί από το αναφερόμενο κείμενο.
- Οι αναφορές παρατίθενται σε πλήρη μορφή στη λίστα των αναφορών ως εξής και κατά περίπτωση: επώνυμο και αρχικό ονόματος συγγραφέων (στην πρωτότυπη γλώσσα), έτος δημοσίευσης, τίτλος κειμένου, επώνυμο και αρχικό ονόματος επιμελητών, τίτλος περιοδικού ή βιβλίου, τόμος και σελίδες περιοδικού, τόπος έκδοσης και εκδοτικός οίκος, σελίδες βιβλίου. Η παράθεση γίνεται αλφαβητικά, ως προς το επίθετο του / της πρώτου / πρώτης συγγραφέα. Οι ελληνόγλωσσες και οι ξενόγλωσσες αναφορές παρατίθενται ξεχωριστά.
- Η μορφοποίηση των περιθωρίων των σελίδων ορίζεται να είναι η κανονική (επάνω: 2,54 εκ., κάτω: 2,54 εκ., αριστερά: 1,91 εκ, δεξιά: 1,91 εκ.).
- Η γραμματοσειρά του κειμένου ορίζεται να είναι η Tahoma, με μέγεθος 10 στιγμών και με διάστιχο 1 γραμμής (μονό). Εξαιρούνται ο τίτλος του άρθρου και οι τίτλοι των επιμέρους ενοτήτων οι οποίοι ορίζονται να έχουν γραμματοσειρά μεγέθους 11 στιγμών και έντονη γραφή (bold).
- Η στοίχιση του κειμένου είναι πλήρης (justified). Εξαιρείται ο τίτλος του άρθρου του οποίου η στοίχιση είναι κέντρο (center).
- Η φόρμα υποβολής της κάθε περίληψης θα πρέπει να συμπληρώνεται από τον/τη συγγραφέα, ο/η οποίος/α θα είναι υπεύθυνος/η στη συνέχεια για όλη τη σχετική επικοινωνία.
- Μετά την υποβολή της περίληψης της ανακοίνωσης θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της παραλαβής της.
- Μετά την παραλαβή της περίληψης, οποιαδήποτε διόρθωση, αλλαγή ή προσθήκη μπορεί να πραγματοποιηθεί έπειτα από αίτημα στο email του συνεδρίου.
- Είδος αρχείων: PowerPoint 2013 έως 2019(pptx)
- Σχεδίαση E-posters: Οριζόντια (landscape) διαμόρφωση σελίδας (page setup) σε format 16:9
- Αριθμός διαφανειών: 1
- Η διαφάνεια πρέπει να περιλαμβάνει εμφανώς τίτλο & αριθμό του E-Poster και ονόματα & βασικές πληροφορίες των συγγραφέων
- To μέγεθος του αρχείου να μην ξεπερνά τα 10Mb .
- Το αρχείο σας θα πρέπει να έχει ως ονομασία τον αριθμό της Αναρτημένης Ανακοίνωσης (π.χ. LD 01)
Οδηγίες προφορικής ανακοίνωσης:
- Μέγιστη διάρκεια κάθε προφορικής παρουσίασης είναι τα 12 λεπτά.
- Η συζήτηση επί των παρουσιάσεων θα πραγματοποιηθεί στο τέλος κάθε συνεδρίασης και θα διαρκεί 15 λεπτά.
- Μια μόνο μέθοδος παρουσίασης είναι διαθέσιμη: Παρουσίαση μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή με χρήση αρχείου Microsoft PowerPoint.
- Έχετε μαζί σας το αρχείο σε μονάδα flash USB! Τα αρχεία της παρουσίασης θα αποθηκεύονται πρόσκαιρα στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή απ’όπου θα γίνονται οι παρουσιάσεις.
Οδηγίες παρουσίασης αναρτημένης ανακοίνωσης (e-poster):
- Κάθε poster θα αναφέρεται στη θεματική ενότητα όπου ανήκει με έναν κωδικό αριθμό όπως εμφανίζεται στο τελικό πρόγραμμα του Συνεδρίου.
- Υπάρχει ιδιαίτερη ενότητα στο πρόγραμμα του συνεδρίου για την παρουσίαση των αναρτημένων ανακοινώσεων. Στη διάρκεια αυτής της ενότητας θα πρέπει ένα τουλάχιστον μέλος από τους/τις συγγραφείς του e-poster να είναι διαθέσιμο για συζήτηση με τους/τις ενδιαφερόμενους/ες συνέδρους.
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ
- Όσοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν στο επιστημονικό πρόγραμμα του Συνεδρίου καλούνται να υποβάλλουν την περίληψη της πρότασής τους έως τις 25 Φεβρουαρίου 2024.
- Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της κρίσης θα γίνει στις 02 Μαρτίου 2024.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!
Για την κατοχύρωση της συμμετοχής στο επιστημονικό πρόγραμμα, πρέπει τουλάχιστον ένας συγγραφέας από κάθε εργασία να πραγματοποιήσει εγγραφή στο συνέδριο.
Η εγγραφή στο συνέδριο περιλαμβάνει:
- Παρακολούθηση του επιστημονικού προγράμματος
- Έντυπο συνεδριακό υλικό (τελικό πρόγραμμα)
- Ηλεκτρονικό βιβλίο εργασιών
- Διαλείμματα καφέ
- Πιστοποιητικό παρακολούθησης
Κόστος εγγραφής
Σύνεδροι
Με παρουσίαση εργασίας
Φοιτητές
Με παρουσίαση εργασίας
Γενική είσοδος
Μόνο Παρακολούθηση (Πρόσβαση σε καφέ & υλικό συνεδρίου)
Για on-line εγγραφές χρησιμοποιήστε το παρακάτω πλαίσιο.
Θα πραγματοποιούνται εγγραφές και κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου.
Σας ενημερώνουμε ότι ως καταληκτική ημερομηνία έγκαιρης εγγραφής για το Συνέδριο ορίζεται η 10η Μαρτίου 2024. Το κόστος συμμετοχής πρέπει να καταβληθεί μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία στον λογαριασμό:
Οδηγίες κατάθεσης
Εθνική Τράπεζα, ΙΒΑΝ: GR85 0110 2050 0000 2055 4052 975
- Στην αιτιολογία της κατάθεσης παρακαλούµε όπως συµπληρώσετε το Ονοματεπώνυμο του καταθέτη και τον Kωδικό Έργου 81073
- Δικαιούχος: Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου.
- Παρακαλούμε να αποστέλλεται συνοδευτικό e-mail της κατάθεσης στη διεύθυνση του συνεδρίου Email. lahers@hmu.gr με τα ονόματα και το είδος συμμετοχής που αφορά, ώστε να κατοχυρώνεται η θέση στο αντίστοιχο όνομα.
- Οι σύνεδροι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο επίσημο δείπνο παρακαλούνται να καταβάλουν το ποσό των 25 ευρώ. Παρακαλούμε όπως καταθέσετε το συγκεκριμένο ποσό στον λογαριασμό του Συνεδρίου με την αιτιολογία «Συμμετοχή σε δείπνο».
ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Για την επιβεβαίωση της εγγραφής απαιτείται η εξόφλησή της. Το αντίτιμο της συμμετοχής στο συνέδριο δεν επιστρέφεται.
Πιστοποιητικό παρακολούθησης
Τα πιστοποιητικά παρακολούθησης θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη γραμματεία του Συνεδρίου σε όλους/ες τους/τις εγγεγραμμένους/ες συνέδρους.
Galaxy Hotel Iraklio 5* | Λ. Δημοκρατίας 75 – 71306 Ηράκλειο Κρήτης | T. +30 2810 238812 | F. +30 2810 211211 E. banquet@economouhotels.com | W. www.economouhotels.com
Οι παρακάτω ειδικές τιμές διαμονής ισχύουν για τη συγκεκριμένη εκδήλωση.
- Για τους σκοπούς της προώθησης και προβολής του Συνεδρίου, σας ενημερώνουμε για τα παρακάτω :
- Θα λαμβάνονται φωτογραφίες από τις αίθουσες και τους δημόσιους συνεδριακούς χώρους (όπου λαμβάνουν χώρα τα διαλείμματα και τα γεύματα, στους χώρους της γραμματείας, κ.λπ.).
- Θα βιντεοσκοπηθούν όλες οι συνεδρίες του Πανελληνίου Συνεδρίου.
- Οι συνεδρίες ενδέχεται να προβληθούν στο διαδίκτυο σε ζωντανή μετάδοση (live streaming).
- Μετά το πέρας του Συνεδρίου τα βίντεο με τις παρουσιάσεις θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα των συνδιοργανωτών.
Α’ Ανακοίνωση Συνεδρίου
Στις 29-31 Μαρτίου 2024, σε συνέχεια της επιτυχημένης υλοποίησης της διαδικτυακής διημερίδας με θέμα «Μαθησιακές Δυσκολίες: Σχολείο – Οικογένεια- Κοινότητα», θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο της Κρήτης το Πανελλήνιο Υβριδικό Συνέδριο με θέμα «Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: οικογένεια- σχολείο – ενηλικίωση – κοινότητα».
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία σχετικά με την εγγραφή σας στο Συνέδριο, την υποβολή περιλήψεων και τις χορηγικές δυνατότητες, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία του Συνεδρίου:
Τηλ: 2810379241 E-mail: lahers@hmu.gr